13 Ağustos 2009 Perşembe

Uğur Yücel Ve "Gurur"


Daha önce "Paris, je t'aime" adıyla "Paris" hikayelerini izlediğim ilginç sinema projesi, şimdi de "New York, I Love You" adı altında New York'tan aşk hikayeleri anlatmak için geri geliyor. Farklı ülke ve kültürden yönetmenlerin konuyla ilgili kısa filmlerini peşpeşe izlemek sinemaseverler için gerçekten güzel bir deneyim. Bu kez yönetmen kadrosunda Yvan Attal, Allen Hughes, Shunji Iwai, Wen Jiang, Shekhar Kapur, Joshua Marston, Mira Nair, Natalie Portman, Brett Ratner, Randall Balsmeyer gibi önemli isimlerle birlikte Fatih Akın da var.


Filmin fragmanını izlediğimde Uğur Yücel'i gördüğüm sahneyi ve o sahnenin üzerimdeki etkisini paylaşmak için yazdım bu yorumu... "Uğur Yücel" adının, fragmanın sonunda uluslararası arenada hangi oyuncularla birlikte anıldığını izlemeniz için... Fatih Akın ve Uğur Yücel'le bir kez daha gurur duymanız için yazdım sadece...


"New York, I Love You" Fragmanı:


3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok gurur verici, ayrıca yapım da çok anlamlı bence, 4 gözle bekliyorum :)

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Popüler Yorum,

Apple.com/trailers'tan filmin fragmanını izlerken ben de durdum kaldım Uğur Yücel'i görünce. Sonra da sevindim garip bir şekilde :) Ben de çok merak ediyorum film. Bir ara da Paris, Je t'aime 'i izlemem lazım :)

her boku bilen adam dedi ki...

hiç yabancı gibi durmuyor değil mi.ben hiç yadırgamadım açıkçası.büyük adam uğur yücel.ne kadar gurur duysak azdır.
bu arada yazıyı friendfeed'de paylaştım.

Sen de artık friendfeed'e gelmelisin PY.