21 Temmuz 2009 Salı

Kraliçe Dönüyor...



Aylar önce bir video paylaşım sitesinde "I Look To You" adlı bir şarkı dinlemiştim. Müthiş müzisyen R. Kelly piyano başında şarkıyı okuyordu, ama ne okuma... Sözler çok özellikli değil, beste çok farklı değil ama yorumla nasıl da değişen ve insanın tüylerini diken diken eden bir şarkıydı. Videonun altındaki yorumlarda, bu şarkının Whitney Houston için yapıldığı dedikodularının dolaştığı söyleniyordu. Şarkıyı dinlediğim anda garip bir şekilde benim de içimden geçen şey oydu. O şarkıyı Whitney Houston okumalıydı ve bunca aradan sonra yeni bir "I Will Always Love You" ile müziğe harika bir dönüş yapmalıydı...


Daha sonraları yeni albüm haberlerini takip ettim. Ve birkaç gün önce Whitney Houston'ın resmi albüm kapağı görcüye çıktı. Hem çok şaşırdım, hem de hiç şaşırmadım desem yeridir. Albümün adı, içindeki bir şarkının adıyla aynıydı..."I Look To You"...


Şimdi bu yazıyı yazarken şarkı listesinin de resmen açıklandığını okuyorum. Whitney Houston öyle büyük bir ses, öyle gerçek bir yıldız ki; hakkındaki tüm insafsız yorumları duymamazlıktan gelip, albümünü merakla bekliyorum... Kraliçe'nin dönüşü muhteşem olacak, bunu biliyorum...


1 Eylül 2009 tarihinde çıkacak albümün şarkı listesi de şöyle:


1. Million Dollar Bill
2. Nothin' But Love
3. Call You Tonight
4. I Look To You
5. Like I Never Left (feat. Akon)
6. A Song For You
7. I Didn't Know My Own Strength
8. Worth It
9. For The Lovers
10. I Got You
11. Salute

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nedense ben de hem şaşırdım , hem şaşırmadım, umarım I will alwyas love you kadar güzel parçalar çıkar karşımıza yeniden

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Popüler Yorum,

Geri döndüğünden beri herşeyi güncel takip edebiliyorum artık. Her konuda bize bilgi veriyorsun, kendimi "updated" hissediyorum :)

Albüme gelince, ben de sabırsızlıkla bekliyorum. Merak edip baktım youtube'da R. Kelly yorumuna. Gerçekten de tam Whitney şarkısı. Gümbür gümbür geliyor desene:)

Kadri Karahan dedi ki...

Bu tarihi heyecanla bekliyordum. Dilerim nefis bir albüm ile karşılayacağız bir güzü. Çok özledik çünkü, hakkımız biraz da.