30 Aralık 2008 Salı

Ayça Şen Başka-n!


Hayal Kahvesi'nde Deniz Arcak konserini izlerken, sahneye konuk olarak Ayça Şen çıkmış ve albüm müjdesi vermişti bundan aylar önce, hatta "Astronot" adlı şarkısını da mırıldanmıştı biraz. Tabi daha üzerinde yeni çalışılıyor olduğundan ne şarkıyı fazla anlamıştık, ne de canlı söylerken heyecanlanan Ayça'nın sesini... Aradan aylar geçti ve gerçekten de pop-rock tarzında bir albüm le karşımızda şimdi. Gazetecilik, radyoculuk, yazarlık derken müzik dünyasında da adından söz ettireceğe benziyor Ayça Şen. Albümünde Mor ve Ötesi üyesi Burak Güven ile birlikte çalışan Ayça'nın, şarkılarının sözleri de, besteler de kendisine has bir tarzda hazırlanmış. Ben uzun zamandır Nil Karaibrahimgil'le kimin rekabet edebileceğini düşünüp duruyordum. Gökçe "Böğürtlenli Reçel" ile talebini ortaya koymuştu ancak pek başarılı olamadı. Bence doğru isim Ayça Şen'dir. Şarkılarını dinledim ve sesinin o şarkılara ne kadar uygun olduğunu da gördüm. Samimi albümünün ilginç bir kitleyi yakalayacağını düşünüyorum. Yakında Rakun etiketiyle raflarda yerini alacak albümün şarkı listesi de şöyle:

Son Zamanlarda
Kalpsizsin
Aptal Gibi
Oryantal
Dönme Dolap
Sabotaj (Harun Tekin ile düet)
Erkek Sindrella
Büyüdük
Kelebek
Astronot
Budur

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...